Przez pewien czas administratorzy witryn sieciowych potrafili wzbudzać zainteresowanie robotów Google i treścią oraz linkami zamieszczanymi w swoich serwisach skłaniać je do windowania się na szczyt rankingu. Założeniem narzędzia, jakim okazuje się wyszukiwarka Google, staje się jednak dostarczanie internautom wyników jak najbardziej trafnych i wartościowych. Z myślą o dążeniu do zapewnienia optymalnych oraz satysfakcjonujących wyników stworzono odpowiednie algorytmy, które pozwalają zwiększać widoczność witryn publikujących unikatową i wartościową dla użytkowników treść.
Algorytm Panda potrafi wyszukać najlepsze strony
Jednym z algorytmów, które pilnują dobrej pracy robotów Google, jest algorytm panda. Nazwa algorytmu Panda odnosi się do nazwiska jego twórcy Navneeta Pandy.
Zaintrygował Cię ten tekst? Kliknij w podany link i pod nim jest moja strona internetowa (http://zstgroup.pl/) z następnymi informacjami na ten temat.
Narzędzie to po raz pierwszy pojawiło się w naszym kraju w sierpniu 2011 roku. Jego podstawowym zadaniem jest polepszenie widoczności stron unikatowych oraz wartościowych. Algorytm tworzy zbiór reguł oraz procesów, jakie typują warunki wywierające wpływ na to, na jakiej pozycji konkretna strona pojawi się w rankingu Google.
Panda sprawdza przede wszystkim unikalność, wiarygodność i rzetelność treści publikowanej na stronie. Im staranniej i bardziej kompetentnie strona została wykonana, tym znaczniejsza szansa, iż Panda -Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości – doceni jej wyjątkowość oraz wyniesie ją w górę rankingu.
Pragniesz, aby twoja strona odniosła powodzenie?
Jeśli pragnie się, by strona internetowa osiągnęła sukces i przyciągała użytkowników, warto zatroszczyć się o unikatową oraz porządnie przygotowaną treść. Zyska się wtenczas gwarancję, że roboty Google ocenią ją odpowiednio i docenią jej potencjał, polecając ją internautom w swoich rankingach.