Programy lojalnościowe i partnerskie zmniejszają rolę ceny, umożliwiają zredukowanie przyznawanych zniżek i kreują barierę dla konkurencji. Zrealizowaliśmy setki programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banków, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych. Przygotowujemy także wewnątrz-firmowe programy motywacyjne () dla pracowników, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kanałów dystrybucji.
Do naszych plusów należą: korzyści skali i optymizacja kosztów, wyjątkowe na krajowym rynku know-how, narzędzia informatyczne do kierowania programem lojalnościowym, odrębne centrum logistyki nagród, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy pewność i wygodę współpracy z ekspertami oraz kompleksową obsługę prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, obejmującą m.in. fachowe wsparcie prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od nagród.
Logistyka nagród jest jednym z najważniejszych, a przy tym najcięższych etapów wdrożenia programu. W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs przynoszą zakładany, długofalowy skutek i pieczętuje relacje z jego uczestnikami. Dlatego zbudowaliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę poszczególnych faz logistyki: wybór nagród, zakup, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Ciągła, regularna od lat współpraca z renomowanymi producentami i dystrybutorami pomaga zapewnić dostępność wielu dokładnie wybranych typów nagród i zredukować koszty ich zakupu i logistyki.Wychodzimy z założenia, że istotą pakietu lojalnościowego nie ma być wyłącznie bieg po nagrody. Oprócz zwiększenia sprzedaży ważną rolę odgrywa tu budowa Heliodon – (budowa domów jednorodzinnych kraków) relacji marketingowych. Taka działalność staje się platformą komunikacji, zaś segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, styl życia, gusta, historię relacji, pozwala na optymalny dobór środków motywacji. Na podstawie własnych badań satysfakcji i oczekiwań biorących udział wdrażamy programy, w których premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz także wartości dodane, kursy i szkolenia oraz wiedza fachowa. Relacje oparte na takich podstawach objawiają się nad wyraz mocną lojalnością.
Zobacz też programylojalnosciowe.pl