Nowe rynki pracy/Nowe rynki pracy

Wydrukuj co chcesz

Firma powinna się promować, ponieważ inaczej zginie w ekonomicznej rzeczywistości. Już od z górą pół wieku marketing jest brany za kierunek studiów i obowiązkowy dział w biznesie. Postęp technologiczny cyberprzestrzeni podarował nowe opcje, ale wciąż naprawdę skuteczna jest reklama zewnętrzna. Opłacenie dużych powierzchni reklamowych i druk ulotek to wciąż elementarz dla każdej firmy.

Public relations we współczesnym biznesie

Już z górą pięćdziesiąt lat temu marketing stał się osobną dyscypliną naukową, rozwijaną przez tysiące naukowców. W tym czasie też w firmach pojawiły się wydziały odpowiedzialne za kreowanie wizerunku korporacji oraz działy marketingowe. W obecnych czasach fachowców od public relations opłacają przedsięwzięcia prywatne, krajowe oraz instytucje rządzące, takie jak na przykład Sejm.