Zaintrygowała Cię omawiana problematyka? Poznaj więc ponadto ten ważny tekst – to także bardzo cenne źródło informacji.
W tym przypadku omija nas jeden z najczęstszych problemów, z którym borykają się nowo powstałe firmy – nie jesteśmy zmuszeni zapracować na markę ani przekonywać do siebie kontrahentów. Pracujemy pod świetnie znaną wszystkim firmą, która użycza nam swoje logo. To spora ulga, gdyż nie jesteśmy zmuszeni inwestować fortuny (której pewnie i tak nie mamy) w promocję. Oferty franczyzy najczęściej są niezwykle uczciwe. W zamian za to, że rozpoznawalny koncern da nam swoje logo, my jesteśmy zobowiązani płacić w każdym miesiącu abonament. Ma to swe plusy dla obu stron. My nie musimy niepokoić się, że zbankrutujemy, gdyż prowadzimy interes pod znaną nazwą, a prezes koncernu posiada regularne dochody z „dzierżawców” loga. W ten sposób mamy możliwość założyć oraz prowadzić sklep monopolowy, restaurację czy stację benzynową.