Gdy sprawdzisz już niniejszy wpis, to dodatkowo zobacz też co zawiera solidna witryna, gdyż przedstawia ona tak samo zajmujące sprawy.
To przesył reklamowy, który odróżnia się od pozostałych nośników. Reklama zewnętrzna – w przeciwieństwie do reklam zamieszczanych w mediach – nie dąży do przekazania jak najogromniejszej ilości informacji. Jej zamiarem jest zapewnienie prędkiej identyfikacji wyrobu. Czasami przesył – żeby zakorzenić się w świadomości – ogranicza się do podania jednego wyrazu, przykładowo nazwy firmy. I to niejednokrotnie starczy, żeby wiązać dany artykuł z jego marką. Reklama outdoorowa, ażeby była efektywna, powinna zatem obejmować minimum słów i maksimum elementów plastycznych- billboardy katowice. Ponadto, w wypadku reklamy zewnętrznej, wykorzystuje się zasadę stopniowego napięcia – czyli zaczęcia kampanii od komunikatu, jaki ciekawi, uwodzi swoją tajemniczością. Następne reklamy muszą być logicznym rozwinięciem pierwszego, aż do finalnego komunikatu będącego rozwiązaniem zagadki.