Programy lojalnościowe i partnerskie ograniczają rolę ceny, umożliwiają zredukowanie przyznawanych rabatów i tworzą barierę dla konkurencji. Zrealizowaliśmy tysiące tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banki, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, lekarskiej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Prowadzimy także wewnątrz firmowe programy motywacyjne () dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i dystrybutorów.
Naszymi atutami są: efekt skali i optymalizacja wydatków, wyjątkowe na krajowym rynku know-how, narzędzia informatyczne do zarządzania programem lojalnościowym, odrębne centrum logistyki nagród, pomoc kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy bezpieczeństwo i komfort współpracy z fachowcami oraz kompleksową opiekę w zakresie prawa i podatków, obejmującą m.in. profesjonalne doradztwo prawne (Polecamy paulina majewska rozwody) i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od nagród.
Logistyka nagród jest jednym z najważniejszych, a zarazem najcięższych etapów realizacji działania.
W dużej mierze przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs powodują zamierzony, długofalowy skutek i pieczętuje relacje z jego podmiotami. Dlatego zbudowaliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę wszystkich etapów logistyki: wybór nagród, nabycie, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat współpraca z najlepszymi producentami i dostarczycielami pomaga zapewnić dostępność setek dokładnie wybranych typów nagród i obniżyć ceny ich nabycia i logistyki.
Stoimy na stanowisku, że celem programu lojalnościowego nie ma być wyłącznie wyścig po nagrody. Poza czynnikiem zwiększenia sprzedaży ważną rolę odgrywa tu tworzenie relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, zaś segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, life-style, gusta, historię relacji, pozwala na optymalny dobór narzędzi motywacji. Na bazie naszych badań zadowolenia i oczekiwań biorących udział wdrażamy programy, w których premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, ale także wartości dodane, kursy i szkolenia oraz wiedza fachowa. Związki wsparte na takich fundamentach objawiają się nad wyraz silną lojalnością.
Więcej na